«Στις … ράγες η νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη - – Αμφίπολη – Ν. Καρβάλη – Τοξότες»
Άλλη μια προεκλογική δέσμευση του Κ. Μητσοτάκη γίνεται πράξη
Προχωρά η διαδικασία για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Ν. Καρβάλη – Τοξότες. Πρόκειται για ένα θέμα που επί χρόνια τίθεται στο δημόσιο διάλογο και ήρθε η ώρα να λάβει «σάρκα και οστά» από την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, σε υλοποίηση της σχετικής προεκλογικής του δέσμευσης.
Η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία θα έχει μήκος 206 χιλιόμετρα, θα είναι γραμμή υψηλών ταχυτήτων λόγω της μορφολογίας του εδάφους και αποτελεί κομβικό κομμάτι του ολοκληρωμένου Αναπτυξιακού Σχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις συνδυασμένες μεταφορές.
Είναι ένα από τα έξι μεγάλα σιδηροδρομικά έργα που θα πραγματοποιηθούν με σκοπό να συνδέσουν σημαντικά λιμάνια με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα ενίσχυση της διασυνοριακής σύνδεσης με την υπόλοιπη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ισχυροποίηση της στρατηγικής θέσης της Βόρειας Ελλάδας.
Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη περιλαμβάνεται στις βασικές προτεραιότητες του αναπτυξιακού σχεδίου «ΚΑΒΑΛΑ 2020 - 2050» του Βουλευτή Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριου Λαζαρίδη, το οποίο παρουσιάστηκε στην έναρξη της προεκλογικής περιόδου των Εθνικών Εκλογών του 2019.
Για τη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, στο εν λόγω σχέδιο ο κ. Λαζαρίδης τόνιζε την ανάγκη «αξιοποίησης των συγκοινωνιακών κόμβων» και σύνδεσης της περιοχής «με το διεθνές δίκτυο συνδυασμένων μεταφορών», εξηγώντας ότι «ο νομός αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο διεθνούς σημασίας τόσο λόγω της γεωγραφικής του θέσης όσο και λόγω της δυνατότητας συνδυασμού μεταφορών που διαθέτει».