Από την Δευτέρα 16/3 & μέχρι νεωτέρας τα πολιτικά μου γραφεία, στην Καβάλα & στην Αθήνα, θα παραμείνουν κλειστά. Θα είμαστε, όμως, σε επικοινωνία εδώ.

«4 + 1 προτάσεις για τον τουρισμό Καβάλας – Θάσου»

Μέσα από ένα τρίπτυχο δράσης σε οικονομικό, υγειονομικό και επικοινωνιακό επίπεδο, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, καταθέτει σήμερα στο δημόσιο διάλογο συγκεκριμένες, ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες προτάσεις για τη διάσωση της φετινής τουριστικής περιόδου στην Καβάλα και την Θάσο.

 

Πέρα από προτάσεις οικονομικού ενδιαφέροντος με σκοπό τη διατήρηση της ρευστότητας, τη μείωση του λειτουργικού κόστους για τους μήνες της κρίσης και τη στήριξη της απασχόλησης, στο συγκεκριμένο σχέδιο περιλαμβάνονται και προτάσεις για την ανανέωση και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών υπηρεσιών, καθώς και προτάσεις για μια «έξυπνη» ψηφιακή εκστρατεία επικοινωνίας.

 

Σύνθημα της εν λόγω δέσμης προτάσεων του κ. Λαζαρίδη είναι «Επανακαθορίζουμε τον τουρισμό - Επανεφευρίσκουμε τον τόπο μας» και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

 

  1. Πακέτο οικονομικών διευκολύνσεων: Η διατήρηση της ρευστότητας, η μείωση του λειτουργικού κόστους για τους μήνες της κρίσης και η στήριξη της απασχόλησης, αποτελούν τις απόλυτες προτεραιότητες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απορρόφηση κραδασμών την φετινή περίοδο. Στις βασικές πολιτικές της Κυβέρνησης θα πρέπει να περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η αποφυγή ακυρώσεων και μετατροπή τους σε ανοιχτές κρατήσεις (voucher), επιχορήγηση του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους των εργαζομένων, η μείωση του Φ.Π.Α. από 1 Ιουνίου 2020 και για όσο χρόνο χρειαστεί να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος και πιο συγκεκριμένα της διαμονής στο 6%, όλης της εστίασης στο 13%, της υπηρεσίας του τουριστικού πακέτου στο 13%, των εγχώριων μεταφορών στο 13% και παραμονής του θαλάσσιου τουρισμού στο 12%, καθώς και η ύπαρξη ειδικής μέριμνας για τους εργαζόμενους στον τομέα του τουρισμού, όπως για παράδειγμα η επέκταση του ταμείου ανεργίας.

    

  1. Ισχυροποίηση της αντίληψης της υγειονομικής ασφάλειας μέσα από τη δημιουργία βάσεων ανίχνευσης και υγειονομικής task force άμεσης επέμβασης χειρισμού συμβάντων, σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, σε κάθε κύρια τουριστική περιοχή, οι οποίες θα κληθούν να διαχειρίζονται τοπικά, επιχειρησιακά και επικοινωνιακά, τα τυχόν συμβάντα. Στόχος είναι η εμπέδωση της αντίληψης υγειονομικής ασφάλειας, αλλά και η μείωση των αρνητικών επιπτώσεων στον τουρισμό της περιοχής εξαιτίας έκτακτων συμβάντων.

 

  1. Δημιουργία δικτύου μικρών καταλυμάτων: Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα ενιαίο δίκτυο μικρών καταλυμάτων - που θα είχαν τη δυνατότητα να συμπεριλαμβάνουν και εκείνα που ήταν στην πλατφόρμα του Airbnb - με υγειονομικά πιστοποιητικά και πρωτόκολλα υγιεινής για την κάλυψη των αναγκών των τουριστών που θα έλθουν οδικώς από τις Βαλκανικές χώρες. Η λειτουργία τους θα μπορούσε να γίνει μέσω επινοικίασης από μεγάλους ξενοδόχους, ενώ ταυτόχρονα δίνει την ευκαιρία για παροχή μιας ομπρέλας υπηρεσιών που δεν υπήρχε η δυνατότητα να δοθεί πριν, π.χ. παροχή κλινοσκεπασμάτων/πετσετών σε καθημερινή βάση, καθαρισμός και απολύμανση σε καθημερινή βάση, διαχείριση κρατήσεων – αναχωρήσεων, επιλογή/παροχή πρωινού/γευμάτων στα δωμάτια κ.λπ.

 

  1. Δημιουργία νέας τουριστικής υπηρεσίας με τη διαμονή σε τουριστικά σκάφη και διενέργεια τοπικής κρουαζιέρας: Με αυτό τον τρόπο παρέχεται η ευκαιρία για διαφοροποίηση των τουριστικών υπηρεσιών, με ταυτόχρονη εξασφάλιση όρων υγιεινής και κοινωνικής απόστασης, αλλά και τόνωση κλάδων, όπως οι ιδιοκτήτες μικρών σκαφών.

 

  1. Εντατική, «έξυπνη» και ψηφιακή εκστρατεία επικοινωνίας, έχοντας ως βασικό σύνθημα «Καβάλα - Θάσος: Ήλιος, Θάλασσα, Υγεία»: Η εμπέδωση της αντίληψης της υγειονομικής ασφάλειας προκειμένου να περάσουμε το μήνυμα ασφαλών, ξένοιαστων διακοπών, χωρίς να συμβιβάζουμε τίποτα στην ομορφιά του τοπίου ή την άνεση τους, καθίσταται επικοινωνιακή προτεραιότητα. Η καμπάνια επικοινωνίας γίνεται με τρία βασικά κοινά - στόχους: τους παραδοσιακούς επισκέπτες της Καβάλας και της Θάσου από τις Βαλκανικές χώρες, τον εσωτερικό τουρισμό και προσέλκυση άλλων γειτονικών πελατών, όπως των Τούρκων. Θα μπορούσε δε να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μέσα όπως ένα ψηφιακό road show με τοπικούς παράγοντες σε γειτονικές χώρες και τη δημιουργία εφαρμογής (app) για «έξυπνες» κινητές συσκευές με όλες τις σχετικές πληροφορίες για μετακίνηση, υγειονομική ασφάλεια αλλά και χάρτες και λοιπές τουριστικές πληροφορίες.

 

Κατεβάστε το αρχείο: 

 

Τρίπτυχο προτάσεων προσαρμογής

του τουριστικού προϊόντος Καβάλας - Θάσου στις νέες συνθήκες